Shop with us.

BRATA PIPA ( SEGAMAT )

https://www.facebook.com/lelongSegamat

Our company offers a full range of services. We employ the most advanced methods, professional care and our staff are always helpful. We are continually improving our services, which is proven by our growing number of satisfied customers.Every product was tested thoroughly before shift out to make sure you have the best item.For any defect or malfunction goods ,please return it in 3 days upon receiving the item. Feel free to contact us at any time.You are invited to email us for any inquiry :

Find us at :https://www.facebook.com/lelongSegamat

*BRATA PIPA also received an order which not in the list, please included the photos of products and model and email to us and we will make a special orders. PLease visit our side for latest product at Facebook: https://www.facebook.com/lelongSegamat

Friday 2 September 2011

Gergaji Dawai RM 30.00 ( SOLD OUT )

  •  Gergaji dawai ini sesuai untuk individu yang gemar berkhemah , cara penyimpanan pun mudah. Ia boleh digunakan untuk memotong sebarang objek berbentuk kayu atau getah. 
  • Dawai gergaji ini tidak mudah putus jika cara pengunaanya tepat ,adalah lebih mudah mengunakan gergaji dawai untuk menebang dahan pokok yang tinggi berbanding dengan menggunakan parang atau pun kapak di mana anda harus memanjat dan berada di posisi yang mudah mendatangkan malang.
  • Gergaji ini juga digunakan untuk mencorak bentuk-bentuk yang agak rumit dalam sesuatu ukiran di mana gergaji biasa tidak begitu sesuai digunakan. 
  • Gergaji ini menjadi penyelamat di saat-saat genting terutama di dalam hutan di mana parang atau pisau mudah tercicir, tetapi tidak pada gergaji dawai ini ,ia boleh dilipat dan disimpan dalam ruang kocek.
  • Awas ! barang ini bukan untuk mainan kanak-kanak ,sila jaga dengan rapi dan simpan di tempat yang sesuai untuk keselamatan ahli keluarga.

Ini adalah gambar yang teleah diperbesarkan sebanyak 40 kali.

No comments: