Shop with us.

BRATA PIPA ( SEGAMAT )

https://www.facebook.com/lelongSegamat

Our company offers a full range of services. We employ the most advanced methods, professional care and our staff are always helpful. We are continually improving our services, which is proven by our growing number of satisfied customers.Every product was tested thoroughly before shift out to make sure you have the best item.For any defect or malfunction goods ,please return it in 3 days upon receiving the item. Feel free to contact us at any time.You are invited to email us for any inquiry :

Find us at :https://www.facebook.com/lelongSegamat

*BRATA PIPA also received an order which not in the list, please included the photos of products and model and email to us and we will make a special orders. PLease visit our side for latest product at Facebook: https://www.facebook.com/lelongSegamat

Friday 23 December 2011

Zippo Lighter untuk koleksi RM70

Berbagai corak dan perhiasan ,satu set 4 biji dengan harga RM70 iaitu lebih kurang RM 17.50 untuk sebiji lighter . Kalau dibeli  sebiji-sebiji harganya RM20 , jadi kira-kiralah kamu yang mana lagi berbaloi?
Lighter jenis zippo ini bukan mengunakan gas biasa tetapi ia mengunakan cecair jenis zippo yang mana ada dijual di kedai kami dengan harga yang berpatutan.

Setiap set mempunyai tema yang tersendiri , jika dijaga dengan rapi ia boleh bertahan bertahun lamanya .
Tema di atas adalah untuk jabatan pertahanan ,setiap lighter mewakili satu jabatan tentera masing-masing.
Tema berikut adalah berdasarkan haiwan ,yang mana menjadi simbul kekuatan kepada sesebuah negara.
Tema ini pula mengenai kereta pacuan empat roda , yang hujung sekali itu adalah kereta kegemaran saya...Humvee!!
Untuk pengetahuan semua , mengikut kalendar Cina ,tahun depan 2012 adalah tahun naga , dan tema ini juga adalah mengenai naga , sebab itulah lighter ini kini paling laris di pasaran.
OK, tema ini adalah khas untuk pengemar sukan paintball atau airsoft .Empat jenis senjata menjadi pilihan .
Tema ini juga mengenai haiwan tetapi lebih kepada negara Jepun , di mana simbol ini dijadikan sebagai tatoo di badan Yakuza. Apa itu Yakuza ? Lebih kurang kata orang kita "kongsi Gelap" la.
Tema ini sama dengan yang di atas tu ,naga juga tetapi lebih moden , naga elektrik. Lebih digemari oleh remaja kerana seninya lebih kepada jenerasi muda.
 
Yang ini pula untuk kaki judi ..opss sorry , untuk pengemar 'sukan yang mencabar' . Empat corak menjadi pilihan. 
Bukan hanya ini saja yang terdapat dalam simpanan kami , jika anda ada masa datanglah ke kedai kami untuk melihat lighter lain yang mana lebih aneh dan lebih canggih.

No comments: