Shop with us.

BRATA PIPA ( SEGAMAT )

https://www.facebook.com/lelongSegamat

Our company offers a full range of services. We employ the most advanced methods, professional care and our staff are always helpful. We are continually improving our services, which is proven by our growing number of satisfied customers.Every product was tested thoroughly before shift out to make sure you have the best item.For any defect or malfunction goods ,please return it in 3 days upon receiving the item. Feel free to contact us at any time.You are invited to email us for any inquiry :

Find us at :https://www.facebook.com/lelongSegamat

*BRATA PIPA also received an order which not in the list, please included the photos of products and model and email to us and we will make a special orders. PLease visit our side for latest product at Facebook: https://www.facebook.com/lelongSegamat

Friday 23 December 2011

Barangan Canggih.( SOLD OUT )

Bulan ini kita banyak masuk lighter , kenapa? Tau-tau ajelah musim hujan ,sejuk pulak tu...apa lagi..pakai lighter nyalakan api dan halau kesejukan. Lighter ini berharga RM 15 setiap satu dan ia terdiri daripada emas , perak , gangsa dan tembaga tapi jangan salah sangka ya..ini bukan emas atau perak atau sebagainya yang tulen , cuma perhiasan aje. Saiz lighter ini amat kecil jika dibanding dengan lighter lain dan sesuai diletak dalam pokek. Saiznya lebih kurang  3cm X 5cm jadi awas jangan tertelan semasa mengunakannya.

Sekali lagi , naga menjadi pilihan ,tau-tau ajelah tahun depan tahun naga .



 Ini lighter ular , pernah tengok ular memancut api di mulutnya ? Haa inilah peluang anda melihatnya  dan memilikinya , dengan harga RM 30 ia adalah milik anda , ia datang dengan dua jenis rekaan satu emas dan satu lagi perak , sekali lagi ya , ini bukan mas tulen.

 Untuk pengemar sukan adventure , lighter ini amat sesuai untuk anda , ia bukan hanya sekadar lighter malah ia juga merupakan sebilah pisau .Tapi awas ! Jangan nak menyalakan rokok hilang pulak hidung .Jangan risau lighter ini datang dengan ciri keselamatan untuk pengguna , ia ada butang keselamatan di sisi supaya anda tidak terbuka pisaunya dengan secara tak sengaja. RM 30

 Ini pula sama seperti di atas cuma bezanya adalah pada design , corak bom tangan ini amat diminati oleh pemancing , bukan itu saja tapi mata pisaunya juga lebih lasak.

 yang ini pula reka bentuk lain dengan saiz yang agak kecil .RM 15
 OK, untuk perokok dan sesiapa saja yang rimas kalau pakai jam tangan , inilah ubatnya . Dengan harga
RM 30  ia adalah milik anda sepenuhnya.Jam dengan lighter bersatu , bayangkan kalau kita beli jam dengan lighter berasingan , bukankah ini lebih menguntungkan?
 Jangan risau pada waktu malam  kerana jam ini ada lampu LED di bawahnya , untuk mengaktifkannya anda hanya perlu menaikkan penutup lighter tersebut .Jangan risau juga kalau kehabisan gas atau bateri ianya boleh ditukar ganti ,sudah tentu dengan harga yang munasabah.

 Cantik dan anggun ,bukan !? Ini bukan sebarang cincin tapi cincin canggih. Untuk pengemar cincin batu inilah pilihan tepat anda , dengan harga RM 15.
Tidak kira apa saiz jari anda ,cincin ini tetap muat untuk anda ,kerana ia adalah cincin jenis 'flexible'.

inilah kelebihannya ,ia datang dengan jam sekali , jadi anda tidak perlu risau kalau terlupa bawa jam tangan kerana masa sentiasa di jari anda.
Sudu dan garpu ini bukan sebarangan perkakas , ia juga merupakan pisau dan berbagai lagi alatan jika anda tahu cara penggunaannya . Dengan harga RM 28 ia boleh di bawa kemana-mana. Sesuai untuk yang suka aktiviti luar seperti berkhemah dan berkelah. Sudu ini boleh dicantum dan diceraikan pada bila-bila masa .

Saiznya amat kecil bila dicantumkan dan menjimatkan ruang penyimpanan mahupun di dalam pokek atau di dalam beg.

No comments: