Shop with us.

BRATA PIPA ( SEGAMAT )

https://www.facebook.com/lelongSegamat

Our company offers a full range of services. We employ the most advanced methods, professional care and our staff are always helpful. We are continually improving our services, which is proven by our growing number of satisfied customers.Every product was tested thoroughly before shift out to make sure you have the best item.For any defect or malfunction goods ,please return it in 3 days upon receiving the item. Feel free to contact us at any time.You are invited to email us for any inquiry :

Find us at :https://www.facebook.com/lelongSegamat

*BRATA PIPA also received an order which not in the list, please included the photos of products and model and email to us and we will make a special orders. PLease visit our side for latest product at Facebook: https://www.facebook.com/lelongSegamat

Saturday 10 December 2011

Lampu Suluh Canggih.( SOLD OUT )

Lampu suluh terbaru ,bukannya lampu suluh sebarangan , harganya pun bukan sebarangan ,kualitinya adalah berbeza sekali dengan yang kita lihat di pasar malam , macam mana nak tahunya....ar...kena pakai dulu baru tahu dan lihatlah tempoh riwayatnya , di situlah kualitinya. Kebanyakan Lampu suluh yang saya jual ini menggunakan bateri cas semula , ini bertujuan untuk menjimatkan kos pengguna , tahu-tahu ajelah duit bateri itu kalau dikumpul dalam satu tempoh boleh beli lampu suluh baru.

Model dengan harga RM 110 ini adalah yang terkecil dalam koleksi saya, berukuran 12cm panjangnya tapi jangan kena tipu dengan rupanya ,cahayanya tak kalah jenis lampu suluh dengan berbekalkan bateri empat.

Yang ini pula , koleksi terbesar setakat ini , Harganya RM170, dengan berukuran 21cm panjang ia menggunakan dua bateri bercas dan jarak suluhannya...wow...kena datang kedai boleh saya tunjukkan..tapi bukan waktu siang ya .Jarak suluhannya agak jauh tak kalah lampu suluh 1000watt.

 Charger jenis 'twinhead' ,boleh mengecas dua bateri dalam satu masa ,tempoh tenaga bateri juga agak panjang.
 Lampu suluh ini boleh di cas di rumah ataupun di kereta, dua jenis charger telah disediakan untuk memudahkan perjalanan anda.
Yang ini memberi lebih banyak pilihan kepada pengguna , sama ada mengunakan bateri cas atau bateri biasa , terpulang pada anda.

Tiga biji bateri diperlukan untuk kegunaan bateri biasa. 

Jika anda adalah pengunjung biasa ke kedai kami , anda tidak perlu risau dengan harga yang tertera  di atas    harga istimewa menanti anda .Harga atas adalah untuk pembeli melaui POS dengan kos penghantarannya sekali.

No comments: